Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2007

Για σενα..

Δε ξερω αν ξερεις ποσο απαραιτητη ειναι η παρουσια σου διπλα μου..
Πως τα βραδια παιρνω το μαξιλαρι αγκαλια κ φανταζομαι τη μορφη σου..
Πως υπαρχουν στιγμες που νιωθω τοσο μονη,οταν γυρναω και δεν εισαι πλαι μου..
Πως οταν δεν εισαι διπλα μου σε ψαχνω και οταν εισαι διπλα μου,δε σε χορταινω..

Σε γνωριζω οπως γνωριζω εμενα,γιατι εσυ εισαι εγω..
Εγω ομως δεν ειμαι εσυ..
Μακαρι να ημουν..

Κ θα σου γραφω τραγουδακια,,Με τα πιο ομορφα στιχακια..
Στο ρεφρεν..

4 σχόλια:

  1. se agapawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww xexexexexe
    makia makia makia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλό μήνα μικρούλα...
    Ερωτας μου μυρίζει
    ή είναι η μελαγχολία των γιορτών;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλο μηνα κ σε σενα μικρη μου..:)

    Τις τελευταιες μερες,εχω μια μελαγχολια,ειδικα τα βραδια,αλλα δεν ειναι των γιορτων-ποτε δεν ειχα τετοια κρουσματα...

    Something is in the air παντως :))

    @Βρε μικρε,σταματα να υπογραφεις ως "Ασχημομουρης",στο τελος θα το πιστεψουν οι ανθρωποι που το διαβαζουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή