Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007

Ποσο μου λειπεις-Κικίδη/Παπακωνσταντινου

Έχω τόσα βράδια να σε δω και περιμένω..
μέσα μου ένα άλογο τυφλό,αγριεμένο
μη καπνίζεις τόσο,σ' αγαπώ..και να προσέχεις
μη σε πάρει συννεφο λευκό και να μη τρέχεις..

Πόσο μου λείπεις πόσο μου λείπεις..

Ένα τηλεφώνημα προχτές μη μου αλλάζεις..
πάγωσε στα χείλια ο καφές μη με ξεχάσεις..
μια φωτογραφία δυο διπλά και στην υγειά σου
δυο τσιγάρα όπως μια φορά κι όλα δικά σου

Πόσο μου λείπεις πόσο μου λείπεις...

Πέρασαν δυο μήνες σε ζητώ και με πονάω
κόλλησαν οι δείχτες στο κενό και πού να πάω
Πόσο μου λείπεις..Εχω κάποια βράδια να σε δω..
πόσο μου λείπεις..Μέσα μου ένα άλογο τυφλό..

Πόσο μου λείπεις πόσο μου λείπεις...

37 σχόλια:

  1. Blu

    Μέσα στα μαλλιά σου πετάω,
    τις στιγμές μου μεθάω
    σ’αγαπώ και φεύγω…

    πάνω στα δυο χέρια σου λιώνω
    ένα στίχο σκοτώνω
    πάρε με μαζί σου

    είσαι πολύ κοντά είσαι πολύ μακριά

    Φοβάμαι, φοβάμαι, φοβάμαι μην ακούς τι λέω
    φοβάμαι, φοβάμαι, φοβάμαι μην ακούς τι λέω

    Σβήνω το όνομά σου και σβήνω
    την ψυχή μου αφήνω
    σε φιλιά που καίνε…

    κοίτα πόσο έχω αλλάξει
    σαν θεό σε έχω στάξει

    Κυριακή ο χρόνος

    είσαι πολύ κοντά είσαι πολύ μακριά

    Φοβάμαι, φοβάμαι, φοβάμαι μην ακούς τι λέω
    Φοβάμαι, φοβάμαι, φοβάμαι μην ακούς τι λέω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μιάς και σου αρέσουν οι ωραίοι στίχοι, και μπάς κα αλλάξεις γνώμη για μένα

    ΟΝΕΙΡΟ ΗΤΑΝΕ...
    Ο ουρανός ανάβει τα φώτα
    τίποτα πια δεν θα 'ναι όπως πρώτα
    Ξημέρωσε πάλι
    Ξυπνάω στο φως τα μάτια ανοίγω
    για λίγο νεκρός χαμένος για λίγο
    Ξημέρωσε πάλι
    Κι έχεις χαθεί μαζί με τον ύπνο
    μαζί με του ονείρου τον πολύχρωμο κύκνο
    Μην ξημερώνεις ουρανέ
    Άδεια η ψυχή μου το δωμάτιο άδειο
    κι από τo όνειρό μου ακούω καθάριο
    Το λυγμό της να λέει όνειρο ήτανε,
    όνειρο ήτανε
    Θα ξαναρθείς μόλις νυχτώσει
    και τ' όνειρο πάλι την αλήθεια θα σώσει
    Θα 'μαι κοντά σου
    Μόνο εκεί σε βλέπω καλή μου
    εκεί ζυγώνεις κι ακουμπάς τη ψυχή μου
    Με τα φτερά σου
    Μα το πρωί χάνεσαι φεύγεις
    ανοίγω τα μάτια κι αμέσως πεθαίνεις
    Μην ξημερώνεις ουρανέ
    Άδεια η ψυχή μου...

    Η ιστορία γι’ αυτό το τραγούδι …δεν ξέρω αν είναι αληθινή (που μπορεί να είναι), είναι όμως ……

    Ζούσε κάποτε ένας νέος άνθρωπος,
    μόνος,
    χωρίς κοινωνική ζωή,
    χωρίς φίλους και παρέες, χωμένος μέσα στα βιβλία.

    Ποτέ δε είχε νιώσει τον έρωτα κι η ζωή του ήταν μονότονη και δυστυχισμένη, ώσπου ένα βράδυ εμφανίστηκε στο όνειρό του μια όμορφη κοπέλα. Γνωρίστηκαν, και άρχισαν να βγαίνουν.
    Περνούσαν καλά μαζί και εκείνος άρχισε να την ερωτεύεται.
    Από εκείνο το βράδυ και για αρκετό καιρό αργότερα η κοπέλα τον επισκεπτόταν κάθε βράδυ στο όνειρό του
    μέχρι που μια νύχτα εμφανίστηκε κλαμένη, του είπε με λυγμούς: "Όνειρο ήτανε"…
    …και εξαφανίστηκε.
    Το επόμενο βράδυ εκείνος ανυπόμονος
    κοιμήθηκε περιμένοντας και πάλι να εμφανιστεί στο όνειρό του η κοπέλα,
    όμως δεν ξαναεμφανίστηκε ποτέ.
    Απογοητευμένος
    και νιώθοντας ότι έχασε τα πάντα,
    ακόμα και το νόημα της ζωής του,
    έγραψε ένα γράμμα που αναφερόταν στο όνειρο…

    …και αυτοκτόνησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ααα Αλκίνοος Ιωαννίδης το τραγούδι μπορείς να το ακούσεις ξέρει πού ή να το βρείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν εκφραζω "γνωμη" γιατι ακομα δεν εχω παρει εξηγηση για εκεινα τα μνμτ...


    Οσον αφορα τον Ιωαννιδη,δε πιστευω οτι ειναι η πραγματικη ιστορια,αλλα ενα διαφημιστικο τρικ που χρησιμοποιουν πολλες εταιρειες για να εχει επιτυχια ενα κομματι..
    Κ αν οντως ειναι πραγματικ ιστορια,ο συγκεκριμενος ανθρωπος θα ηταν ή πολυ ηλιθιος ή πολυ ασχημος για να αυτοκτονησει που δε του εκατσε η τυπισσα κ μαλιστα ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να πω κι εγώ;;;;;
    χα χα χα
    Απίστευτο το κομμάτι
    απ τα αγαπημένα μου
    'Οσο για την ιστορία του "Ονείρου"
    πολύ ρομαντική αλλά ίσως σε κάποια άλλη εποχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kamia fora ta oneira...o romantismos... ta idanika oso trella ki an akougontai... dinoun alli diastasi sti zwi mas... Ti ki an einai alitheia? ti ki an mboreis na exeis to idaniko mono sto oneiro? ti ki an to idaniko menei mono ena psema??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φθειρεσαι ψυχολογικα.Αυτο δυστυχως :/ Κ φθειρεις κ τους γυρω σου γαμωτο :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. F8irontai mono osoi afougkrazontai kai den akoune apla... Isws se mia alli epoxi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φθειρονται οσοι δεν ζουν μονο στο ονειρο καλε μ Ανωνυμε.
    Φθειρονται γιατι ξερουν την αληθεια.

    Κ εσυ ανηκεις σ αυτη τη κατηγορια, απαξ κ γνωριζεις οτι το "ιδανικο" σου ειναι ψεμα.
    Γιατι οσοι ζουν στο ονειρο, δεν ξερουν πως οτι ζουν ειναι ψεμα.
    Καλησπερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κατσικοσοφίες τα λέγαμε αυτά στο χωριό μας
    με αγάπη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. pos to kanate auto? ta agapimena mou tragoudia stin seira :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εαν ρωτατε για την κοπελα που λεγεται κοκοβιδη αθηνα την ξερω πολυ καλα ειμαστε φιλες η καταγωγη μας και της κοπελας εινα απο τον δοξασμενο Ποντο να ζησει η πατριδα αγαπαμε και δεν ξεχναμε τον Ποντο με αγαπη κωνσταντινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. οσο για το τραγουδι συμφωνω με την κοκοβιδη αθηνα ετσι το λεμε στο χωριο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απαντας δυο χρονια μετα εσυ? :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. συγνωμη αλλα δεν το ηξερα τοτε και ο υπολογιστης ειχε χαλασει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. συγνωμη δεν το ηξερα το τραγουδι και ο υπολογιστης μου ειχε χαλασει κωνσταντινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. αθηνα εισαι θεα να ξερεις και στο εχω πει εχεις πολυ ωραια φωνη και εσυ αλλα και ο αδερφος σου ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΧΡΥΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. αθηνα να ξερεις για τον χορο του σχολειου οτι μου ειπε η συρμαλακη πως την ημερα της συνελευσης συζητησε με την καρακασιδου για τον χορο και της ειπε η καρκασιδου οτι δεν θελει να βγουμε για να χορεψουμε την 28η οκτωβριου και θελουν να βγουμε να χορεψουμε για την 25η μαρτιου αλλα η συρμαλακη συμφωνησε και για την 25η μαρτιου να χορεψουμε αλλα τελος θελει να βγουμε και για την 28η οκτωβριου το ιδιο της ειπα και εγω οτι θελουμε ολα τα παιδια να βγουμε να χορεψουμε για την 28η αλλα τωρα δεν ξερω τι θα κανουμε θα το συζητησουμε αμα ειναι απο δευτερα να παμε στην συρμαλακη και να της το πουμε και να το πει και στην καρακασιδου τα λεμε φιλακια πολλα!!!!!<3
    ΑΠΟ ΧΡΥΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. athina mou na jereis oti eisai thea kai mia kopela me wraia fwnh kai sto exw janapei apo thn xrusa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. athina mou eipe h kyria surmalaki oti tha jekinhsoume xoro o opoios tha ginete kathe trith thn 7h wra kai ths eipa entajei epeidh emeis tha sxolame kathe trith to G2 sto 6wro kai tha kathomaste kai epishs eipe ama theleis na summetexeis na pas thn deutera na graceis to onoma sou sto xati poy einai dipla sto grafeio tvn kathightvn geia apo thn xrusa kai ama mporeis pesto kai sthn pelagia giati apo oti thumamai hthele na erthei kai ekeinh giati thn eixa gracei sto xarti me ta onomata ta opoiua summetexoun ston xoro filakia polla kalo sabbatokuriako xrysa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κινητο δεν εχει να της το πεις? :p
    Νομιζεις θα δει τι της γραφεις επειδη εκανε ενα σχολιο εδω μεσα πριν 2 χρονια? Η οτι θα καθεται να ψαχνει την αναρτηση μου καθε μερα για νεα σχολια ενω εχει μπει απο το 2007?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. kopela mou den se jerw kai ti se noiazei ti kanw egw me thn athina?den me jereis kai den se jerw gia auto ante ase mas kai den mporw na thn pairnw thlefwno na ths ta lew h athina einai fili mou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κοπελια, με νοιαζει κ με κοφτει οταν σπαμαρεις στο δικο μου το μπλογκ :p Αν γουσταρω, σβηνω κ οτι σχολια της εχεις ηδη αφησει κανοντας μονολογους εδω μεσα :p Αντε μη τη δω εξουσια εδω μεσα :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μιλα λιγο καλυτερα μην την δω εγω εξουσια στην αθηνα απευθυνομαι και με ποιασει το ποντιακο μου και εμενα και της αθηνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. λοιπον κοιτα κοπελα μου δεν με νιαζει οτι και να λες εσυ εγω στην αθηνα οτι εχω να της πω θα της τολεω και αντε γεια τωρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. xronia polla gia tis meres pou dianioume kai euxomai o kainourgios xronos na erthei me xara kai dunami giati to 2012 htan kapos duskolo etos gia kapoia atoma
    euxomai se olo ton kosmo
    ena eutixismeno etos
    gemato eutuxia kai dunami

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. kalh xronia kai xronia polla se olous.euxomai auto to etos na einai ena jexwristo apo auto pou mas perase giati gia mena htan poly duskolo twra teleutaia.na einai gemato xares eutuxies kai agaph metaju twn anthrwpwn.filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. athina twra pou tha anoijei to sxoleio se anhmerwnw opws mou eixe pei h kuria surmalaki tha jekinhsoumeme ton xoro tha prepei egw na perasw apo oles tis tajeis pali kai na mazecoume ola ta paidia.tha ta poume.polla filakia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλησπερα και χρονια πολλα σε ολους.Σημερα ειναι η ημερα των ερωτευμενων για αυτο απολαυστε την. Σας ευχομαι να περασετε υπεροχα σε οτι και αν κανετε το βραδακι. Και του χρονου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. na ste kala mporei na exei perasei alla den peirazei panta o kathenas prepei na einai erwteumenos an fisika exei vrei ton katallilo anthrwpo kai o opios na mhn se prizei kai sou spei ta neura.kalinixta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. na rotiso 3erei kapoios h' kapoia ton JK O SKROUTZAKOS?opios h' opoia 3erei na to pei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. e ti thia ginei tora tha apntisei kapios h' kapoia?eleos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ama exeis ta kotsia ela na me na me vreis na to peis apo konta

    ΑπάντησηΔιαγραφή