Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Πφφφ

Θελω ενα τετραημερακι να αραααααααααξω!
Τις τελευταιες δυο βδομαδες ημουν συνεχεια σχολη, απο τα χαραματα :| Εχω δωσει του κοσμου τα λεφτα σε φωτοτυπιες, σημειωσεις, ταξι γιατι τα λεωφορεια αποφασιζουν για την συχνοτητα των δρομολογιων αυτοβουλως, εχασα τη πορεια τη Τεταρτη γιατι εδινα ενα μαθημα που ουτε θυμαμαι πως το λεγανε, εχω ξεμεινει παλι απο λεφτα, εχω αφησει ιστοριες για διπλωματα στην ακρη γιατι σκασανε κατι μαντατα για 3-4 φορους που πρεπει να πληρωθουν, εχω να παω πολυ καιρο για καφε, ο χθεσινος δε πιανεται γιατι χθες ξεμπερδεψα με τα μαθηματα, ναι ναι εδινα ΚΑΙ Σαββατο, αν ειναι δυνατον.
Βεβαια, αυτο που με παρηγορει, ειναι οτι ολοι ειναι ετσι. Ολοι εχουν αυτο το συννεφακι απο σκοτουρες πανω απο το κεφαλι τους. Κ ολοι ειναι στην ιδια κατασταση με μενα, αφραγκοι δηλαδη :p
Γι'αυτο θελω ν αραξω, να βαλω τα ποδια μου ψηλα κ να καθομαι ολη μερα, κατα προτιμηση Καλαματα :p Να βγω το βραδυ, να κοιμηθω σαν ανθρωπος, να σαπισω!
Κ τι ειναι αυτο το πραγμα με τα ποδια μου? Πονανε οι αρθρωσεις μου! Γερασα, μπουχουχουυυυ.
Αυτα. Παιρνω τη μιζερια μ κ φευγω :p

3 σχόλια:

  1. :) :) :)
    Ευχομαι να περάσει σύντομα
    αυτό το ανάποδο διάστημα
    και να βρεθείς τ ανάσκελα
    να σαπίζεις ώρεςςςς
    Μετά να πας για καφέδες
    και για τρελό ξενύχτι!!!

    Φιλιά πολλάαααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τίποτα δεν ακολουθεί την λογική, τα πάντα ακολουθούν απλά την πορεία τους.
    Μέσα σε αυτό το θέατρο οι αλήθειες είναι σχετικές και όλοι παίρνουν την κανονική τους θέση χωρίς επιλογή (λογική).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακαρι μικρουλα μου, αντε καλη μερα να χουμε :D

    Κοιταζω, ξανακοιταζω.. Λεω μπας κ φταιει που ειναι 7 το πρωι κ το ματι δεν ανοιγει με τιποτα. Μηπως φταιει το παπλωμα που ειναι βαρυ? Οτι δε θελω να παω για δουλεια? Αλλα κ παλι, νοημα δε βγαζω απο το ποστ σου Buster παιδακι μ, γι αυτο απανταω αναλογως στο υφος σου.
    Εγω θελω γαλαρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή